counter create hit

مطالب مرتبط:

آیا با روش های زیبا سازی پوست آشنایی دارید؟

مطلب آیا با روش های زیبا سازی پوست آشنایی دارید؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ یکی از موضوعاتی که امروزه توجه بسیار زیادی را به خود معطوف نم ...

آشنایی با ایونتبرایت اورگانایزر ایوند امریکایی ها

آشنایی با ایونتبرایت اورگانایزر ایوند امریکایی ها

ایونتبرایت (Eventbrite Organizer)بزرگترین پلتفرم رویداد در آمریکا است بنابراین می‌توان گفت یک اپلیکیشن ایجاد می‌کند تا قابلیت همراه بودن را در وبسایت خود اضافه کند. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا فروش ...

ارائه تسهیلات به دانشجویان علمی کاربردی از طریق صندوق کارآفرینی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمدحسین امید در دیدار با علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفت: تلاش دانشگاه جامع علمی کاربردی بر تربیت تکنسین و کارشناس ماهر است بنابراین مراکز این دانشگاه در دل صنعت و محیط کار ایجاد شده‌اند. ...

مشکل استارتاپ ها درجذب نیروی انسانی متخصص

خبرگزاری مهر: دبیر اتحادیه کسب وکارهای مجازی، دغدغه ها و مشکلات کسب و کارهای نوپای فضای مجازی در کشور را تشریح کرد.فرشاد وکیل زاده با اشاره به جلسه هم اندیشی چند روز اخیر وزیر ارتباطات با استارتاپها و کسب وکارهای فضای مجازی تاکید کرد: دولت می تواند با ...

نیروی انسانی استارت آپ هایمان را خودمان بسازیم

نیروی انسانی استارت آپ هایمان را خودمان بسازیم

نیروی انسانی استارت‌آپ‌هایمان را خودمان بسازیم فضای استارت‌آپی در ایران بسیار جوان است و زمان زیادی نیست که بعضی از شرکت‌های استارت‌آپی توانسته‌اند در چارچوب‌های استاندارد کار کنند و هنوز شاید فضای دانشگاهی ما هم خ ...

ماموریت دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت دانشجویان کارآفرین است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، سرپرست دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در این دیدار صمیمی بیان داشت: این دانشگاه به دنبال اعتلای سطح فرهنگ مهارت‌آموزی، جهت‌دهی به استعدادهای دانشجویان جدیدالورود، هدایت آنان به سمت اشتغال مفید و ا ...

۱۰ چیزی که باید درباره پول الکترونیکی و بیت کوین بدانید

لطفا منتظر باشید... × ورود با فیســبوک ...

چرا استیو جابز به حرف مشتریان گوش نمی داد؟

چرا استیو جابز به حرف مشتریان گوش نمی داد؟

“خیلی سخت است که بخواهید محصولاتی را با توجه به گروه های کانونی طراحی کنید. خیلی وقت ها آدم ها نمی دانند چه چیزی می خواهند تا وقتی به آنها نشان بدهی.” –   استیو جابز این نقل قول به عنوان یکی از مشهورترین نظریات توسط مردی به شدت خودرای، تبدیل به ی ...

حضور استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان هموارکننده راه تحول عرصه کشاورزی خواهد بود

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری؛ سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهوری در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و بازدید از پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و در جمع اساتید و دانشگاهیان استان البرز با بیا ...

آغاز تامین سرمایه اولیه برای کسب و کارهای استارت آپی

به گزارش تیتربرتر - مسعود کرباسیان امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین مالی جمعی برای کسب وکارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها در وزارت اقتصاد به خبرنگاران اظهار کرد: در حا ...

معرفی سرویس ریتین و فرایند جلب رضایت مشتری

مطلب معرفی سرویس ریتین و فرایند جلب رضایت مشتری برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ خرید از یک کسب و کار آنلاین به میزان اعتماد افراد به آن کسب و کار وابسته است. ...

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند گردشگری دانشگاه تهران در اسفندماه

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند گردشگری دانشگاه تهران در اسفندماه

چهارمین رویداد استارت آپ ویکند دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در حوزه گردشگری اسفندماه امسال برگزار می شود. به گزارش آیسام و به نقل از ایسنا، چهارمین رویداد استارتاپ ویکند دانشکده کارآفرینی در ح ...

برای حفظ مشتریان بر اساس اصول و مبانی فرهنگ شرکت برای حفظ

برای حفظ مشتریان اصول و مبانی فرهنگ شرکت را زیر پا نگذارید

گاهی اوقات می توان آن را به نام مشتری به دیدار شما باید اصول و مبانی فرهنگ شرکت و اختصاص سرد خود را. در چنین مواردی شما باید حذف مشتری گزینه ای برای قرار دادن در ذهن است. سیستم های زیست محیطی – فرهنگ سازمانی یکی از اساسی در آماده سازی کسب و کار و ویژگی های. به عنوان یک صاحب کسب و کار و.... معمولا در ابتدای تاسیس این کار به فکر کردن در مورد در تعیین ارزش از خطوط قرمز است. البته برخی از کارآفرینان در این عمل سهل انگاری خود و ادامه راه با سردرگمی روبرو می شوند. فرهنگ سازمانی می تواند به شما کمک کند تا از پیچ و خم های مسیر به سلامت عبور نمایید. البته این طبیعی است که بعضی وقت ها، فرهنگ و ارزش های شرکت شما خدشه دار شوند، بطور مثال کارمندانی که ارزش ها و قوانین را در نظر نمی گیرند یا شرایطی که موجب می شود مدیران یا بنیانگذاران شرکت، مجبور به زیر پا گذاشتن ارزش ها گردند. در چنین موقعیت هایی است که تفاوت یک مدیر معمولی و یک رهبر کسب و کار مشخص می شود. به عنوان یک رهبر باید به یاد داشته باشید که ارزش ها، تحت هر شرایطی خط قرمز هستند و اگر آنها را زیر پابگذارید، در حقیقت اعتبار خود را زیر سوال برده اید. البته همیشه استثنا نیز وجود دارد، بطور مثال ارزش های یک سازمان ممکن است در ابتدای آغاز به کسب و کار به خوبی تدوین نشده باشند، در نتیجه بعد از مدتی رفتارهای کارمندان و مدیران، با آنها منافات خواهد داشت. در چنین موقعیتی بهتر است قوانین و ارزش ها را بازنگری کنید. گاهی مشتریان و طرف های قرارداد خواسته یا ناخواسته ارزش های کسب و کار را تهدید می کنند. تصور نمایید شما احترام متقابل و رعایت ادب در مکالمات و ارتباطات را جزو قوانین و اصول اصلی شرکت خود قرار داده اید و اگر هر کارمندی با هر جایگاهی به این قانون توجه نکند، به آسانی او را اخراج خواهید کرد. اکنون اگر یک مشتری این قانون را زیر پا بگذارد و به پرسنل شما توهین کند، آیا به خاطر او از ارزش های شرکت خود می گذرید؟ در صورتی که پاسخ شما مثبت باشد، کاملا در اشتباه خواهید بود. تمام مدیران به خوبی آگاه هستند که جذب مشتریان جدید و راضی کردن آنها به بستن قرار در مقیاس شرکتی، بسیار دشوار است و هزینه های زیادی را نیز می طلبد؛ به همین دلیل از دست دادن مشتریانی که به سختی جذب شده اند، ضرر زیادی را برای کسب و کار خواهد داشت. در این شرایط شما به عنوان رهبری که اولویت خود را در کسب و کار و ارزش هایش می داند، باید نسبت به حذف مشتری مذکور با کمال احترام اقدام کنید. این اقدام شما حتما در ذهن کارمندان باقی می ماند، آنها با دیدن رفتار مدیر خود به کار کردن در چنین شرکتی افتخار می کنند. هیچگاه فراموش نکنید که کارمندان همواره در حال مشاهده و تحلیل رفتارهای شما هستند. آنان انتظار دارند فردی که تأکید زیادی روی ارزش های کسب و کارش دارد، بیش از همه باید به آنها پایبند باشد. اگر نتوانید یک مشتری را به دلیل زیرپا گذاشت اصول تان حذف نمایید، نمی توانید از پرسنل خود توقع احترام داشته باشید. به هر حال، با وجود اینکه حذف مشتری تصمیم سختی است؛ اما مطمئن باشید با این کار در مواقع لزوم، حیات بلند مدت کسب و کار خود را تضمین خواهید کرد.